sobota, 9 kwietnia 2011

Polityka jest prostytutką demokracji

Minął rok do katastrofy smoleńskiej...
pamiętam jak po katastrofie PO z PiS godzili się górnolotnie jaka to wspaniała miała być polityka miłości ;-)
nie dość że nic nie pogodziło polityków to chyba jeszcze bardziej podzieliło naród , sprawa krzyża przed pałacem prezydenckim , pochowanie Lecha Kaczyńskiego na wawelu - swoją drogą jak można protestować że chowa się człowieka gdziekolwiek by to nie było. Osobiście miałem do tego takie podejście że dla mnie na wawelu było chowane kawałek historii polski , oddanie czci wszystkim osobą które zginały w katastrofie , ale każdy do tego podchodził subiektywnie i ile emocji było w ludziach. Tak się zastawiam co musiałby się stać bym poszedł gdziekolwiek protestować jak ludziom nie szkoda swojego czasu na siedzenie pod krzyżem , można iść raz coś zamanifestować ale żeby co dzień tak "hasać" pod krzyż ? nie odbieram tym ludziom ich wyboru jedni idą w niedziele do kościoła drudzy na piłkę ale ci co grają w piłkę nie naruszają prywatności "kościelnych" i z wzajemnością tak powinno wyglądać życie społeczne:) jakby inni na mnie patrzyli jakbym sobie postawił piłkę i bramki przed pałacem prezydenckim i co dzień wpadał na meczyk ?

dlaczego polityka wygląda tak a nie inaczej ? - może warto hasło "zabierz babci dowód" przerobić na "zabierz dowód studentowi" ;---) kto ma więcej doświadczenia życiowego i politycznego babcia czy student? dlaczego przed każdymi wyborami jest akcja "idź zagłosuj" to Twój obowiązek ... może powinna być akcja jeśli nic nie wiesz o polityce zostań w domu ;---)

odnośnie dokonywanego wyboru przez człowieka przy głosowaniu częściej chyba głosuje się przeciw niż za...
osobiście kiedyś głosowałem na PO żeby PiS nie zrobił państwa policyjnego (pędzony jak każdy baranek przez TV do oddania takiego a nie innego głosu ;---)

w ostatnich wyborach prezydenckich w drugiej rundzie (w pierwszej oddałem głos na Janusza Korwina-Mikke) głosowałem przeciw temu by PO nie miała 100% władzy czyli tak na logikę że każda władza całkowita deprawuje i zapewne pamiętamy czasy SLD kiedy mieli 100% władzy jakie "lody kręcili"
swoją drogą była bardzo znamienna reakcja mojego znajomego który mnie bardzo szanuje i chyba w niektórych kwestiach jestem jego autorytetem po powiedzeniu że głosowałem na Jarosława Kaczyńskiego aż mu dech w piersi zatkało takie pytania nad jego głową widziałem (bosze to ten człowiek którego tak szanuje jest autorytetem dla mnie zagłosował na Kaczyńskiego ? wielka konsternacja ; P ) no ale jak cała media mainstreamowe "mówiły" że Kaczyński jest taki zły i szydziły z niego to jak można zagłosować na kogoś z kogo szydzi cała polska ? (oczywiście teraz to on jest pędzony jak każdy baranek przez TV do oddanie takiego a nie innego głosu;P)

cytat : "Demokratycznie wybrany niewysoki, ciemnowłosy, ciemnooki typ wmówił całemu narodowi, że ideałem jest wysoki niebieskooki blondyn. LEPSZEGO USTROJU NIE WYMYŚLONO ?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz