wtorek, 11 stycznia 2011

smsy...

Ile dziś dostałeś smsów z tym że coś wygrałeś? Ja dostaje nawet 3-4 dziennie i zaczyna mnie już to irytować... swoją drogą jak ktoś puszcza te smsy że coś wygrałem... to ktoś musi odpisywać , gdyby nikt nie odpisywał nikt by ich nie wysyłał bo miałby straty a nie robi tego charytatywnie , "podziwiam" tych ludzi co wysyłają nie znając nawet regulaminu i łudząc się że coś wygrają. Co taki człowiek ma w głowie rozum czy sianko ? Witamy tu loteria daj się naciągnąć (ew. szukamy baranków) wygrałeś mercedesa wystarczy wysłać smsa a gdzie pytanie czy ktoś kiedyś dał mi coś darmo ? Jeśli coś przychodzi za łatwo to większa szansa na stratę niż zysk może nie zapala się ludziom "czerwona lampka" bo to tylko 2zl +vat ?. A może to kraj w którym żyjemy dostaje 4 smsy dziennie bo inni "myślący" odpisują na takie smsy więc organizatorzy takich "zabaw" ślą z takim zaparciem że coś wygrałem... ? W konkursach organizowanych przez orange czy ere w biznesplanie tych konkursów jest brane pod uwagę że będą grali zawodowi gracze , siedzą dwie osoby na zamienię cały tydzień i ślą smsy 24h na dobę , w jednej z podwarszawskich miejscowości cztery osoby wygrały mercedesy , "zwykły śmiertelnik" nie ma szans wygrać więc po co śle smsy ? ludzka naiwność nie ma granic ?  Nigdy w życiu nie odpisałem na takiego smsa...ani nie łudziłem się że wygram mercedesa;P 2-3 razy w roku może zdarza mi się wysłać smsa przy programie telewizyjnym oddając głos na "kogoś". a tak nawiasem mówiąc skąd organizatorzy mają mój numer ? i kto pozwala im słać do mnie smsy ? czemu prawo tego nie zabrania albo oni go nie respektują ? spam mam na poczcie , spam w smsach , "spam" w skrzynce pocztowej - tej gdzi listy przychodzą , gdzieś jest koniec tego wszystkiego ? Konkursy konkursy konkursy każdy chce dać Ci wygrać widać wyraźnie że po sukcesie biznesowym smsowej zabawy w sieciach komórkowych telewizje wzięły się do organizowania konkursów (polsat , tvp) , może zamiast słać takie smsy lepiej zorganizować taki konkurs... sianko sianko sianko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz